Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

HARRY ΠΟΤΗΣ

Για το πρόβλημά του με το αλκοόλ μίλησε ο Daniel Radcliffe ο οποίος πάθαινε μπλακ άουτ κάθε φορά που ήταν μεθυσμένος। Όταν ρωτήθηκε εάν είχε περάσει βράδια μεθυσμένος προτού το κόψει εντελώς ο ίδιος παραδέχτηκε. "Ναι αλλά δε θυμάμαι τίποτα. Σοβαρά τα τελευταία τρία χρόνια που έπινα τα πάντα πάθαιναν μπλακ άουτ γύρω μου. Το ποτό είναι ανθυγιεινό και καταστρέφει τόσο το σώμα μου όσο και το κοινωνικό μου προφίλ", ανέφερε."Ζούσα με το φόβο ποιον συνάντησα, τι του είπα, τι έκανα. Έτσι έμενα κλεισμένος στο διαμέρισμά μου για πολλές μέρες και έπινα. Ήμουν 20. Από ένας ευδιάθετος και ευγενικός άνθρωπος κατάντησα αγενής. Για πολύ καιρό μου έλεγαν ότι έχω πρόβλημα αλλά έπρεπε να το καταλάβω μόνος μου", συμπλήρωσε. Το πρόβλημα με το αλκοόλ ξεκίνησε για τον ηθοποιό από την ηλικία των 18 ενώ πέρσι κατάφερε να το κόψει εντελώς.
ΠΗΓΗ:cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου